TAXI

animatie.youtube

~ de petrusosa pe Iulie 11, 2008.

2 răspunsuri to “TAXI”

  1. dupa ce am vazut cam ce sti tu sa faci am inceput sa regret ca nu am dat mai departe la facultatea de arta si nu mi-am ascultat instinctul. cred ca esti singurul care m-a facut sa regret acest lucru. se pare ca filosofia ramane singura alinare , precum si amintirea zilelor de liceu cand ne bateam prin atelier cu tuburile de culori si ne mazgaleam ca tampitii.

  2. vai Oana, dar asta nu e facuta de mine! 😦
    …nu-ti face griji, zilele de liceu au fost cele mai bune!!!
    In ziua de azi artistul nu mai are parte de boemia de alta data, asa cum cred ca o vezi tu.. nici nu poti face mare lucru, ca trebuie sa muncesti altceva pentru farama de paine de maine… e nashpa treaba, asa ca nu te gandi ca e nemaipomenit.
    Iti multumesc totusi pentru minuatul comentariu!
    Cu drag!!

Lasă un răspuns

 
